Scala de severitate:  
  (62/100)

Virusul de tip tech support scam "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED". Cum se poate elimina? (Ghid de dezinstalare)

de Alice Woods - - | De tip: Malware

Virusul de tip tech support scam „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”

Aţi primit un pop-up suspicios, care spunea „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” ? Vă întrebaţi dacă cineva chiar s-a decis să vă blocheze iPhone Safari „din motive de securitate”? Dacă da, nu ar trebui să vă grăbiţi să sunaţi la numărul oferit pe ecranul Mac-ului, iPad-ului sau iPhone-ului deoarece aveţi de a face doar cu escroci de susţin că sunt de la suport tehnic , care încearcă să profite de utilizatorii neexperimentaţi care încearcă să ţină malware-urile departe de dispozitivele lor. Blocajul asupra lui Safari este pur şi simplu o înşelătorie , şi nu ar trebui să îi picaţi pradă. Aceste mesaje înşelătoare vă pot compromite iPhone-ul, precum şi iPad-ul sau calculatorul Mac – niciunul dintre aceste dispozitive încă nu este rezistent contra acestui tip de malware . Escrocheria este bazată pe o duzină de website-uri de phishing care declanşează alerte ce par oficiale care menţionează utilizatorului că „calculatorul Apple a fost blocat”. În general, escrocii folosesc Google Chrome sau Safari pentru a afişa aceste mesaje, însă alte browsere pot fi şi ele afectate. Escrocii încearcă să manipuleze sentimentele victimei şi să o sperie suficient de mult încât să o forţeze să sune la numărul „Apple Care” sau „Apple Support”, fără a gândi. Totuşi, apelarea numărului furnizat pur şi simplu va conecta victime la un birou dubios de criminali care pretind că sunt angajaţi Apple, cu toate că nu sunt.

Mai mult, a fost observat că majoritatea acestor birouri sunt detectate în India, deci dacă aveţi cea mai mică bănuială că aveţi de a face cu escroci ce pretind că oferă suport tehnic, şi aşa numitul „tehnician certificat Apple” vorbeşte cu un accent puternic de indian şi vă cere să dezvăluiţi informaţii personale sau să descărcaţi şi să instalaţi programe de control la distanţă, mai bine închideţi. În primul rând, adevăraţii tehnicieni de la Apple sau Microsoft nu v-ar cere vreodată să divulgaţi informaţii personale prin telefon. Escrocii pot încerca să vă folosească detaliile cardului de credit sau informaţiile personale în scopuri maliţioase, deci fiţi conştienţi de trucurile pe care le utilizează. De exemplu, pot încerca să vă vândă programe „de securitate” suspicioase pentru sume enorme de bani (100 – 300 de dolari sau chiar mai mult), să vă autentificaţi pe portaluri suspicioase care seamănă cu adevăratele website-uri Apple (pagini de phishing) folosindu-vă ID-ul Apple şi aşa mai departe. Reţineţi că autentificarea pe astfel de platforme vă va trimite detaliile de autentificare direct pe serverele escrocilor. Dacă suspectaţi că Mac-ul dumneavoastră a fost infectat de către virusul „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”, rulaţi o scanare a sistemului cu Malwarebytes Anti Malware pentru a elimina infecţia. Dacă nu îl puteţi elimina cu ajutorul acestui program, vă sugerăm să urmaţi instrucţiunile prezentate sub acest articol.

Cum am fost infectat cu un astfel de malware?

Atacul „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” are loc atunci când utilizatorul vizitează website-uri compromise, descarcă sau instalează fişiere chestionabile în cele mai multe cazuri. Dacă aţi observat că dispozitivul Mac / alt iOS începe să se comporte dubios, nu ar trebui să ignoraţi şi să luaţi măsuri imediat pentru a rezolva problema. Principalul sfat din partea noastră este să vedeţi ce conţinut aţi accesat online. Notaţi faptul că website-urile orientate către adulţi, paginile web cu pariuri, şi în special website-urile cu colecţii de wallpaper-uri. Aceste site-uri pot completa lista cu locuri periculoase de pe Internet, şi vizitarea acestora poate reprezenta un risc la adresa sistemului de operare. Vă recomandăm să fiţi atenţi atunci când navigaţi pe ele şi să evitaţi apăsarea pe reclamele de tip banere de pe ele, şi niciodată să nu exploraţi ofertele care apar sub forma reclamelor de tip pop-up sau pop-under.

Cum să îmi repar calculatorul după atacul „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”?

Dacă doriţi să eliminaţi imediat virusul „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”, rulaţi o scanare a sistemului cu programul Malwarebytes Anti Malware. Este compatibil cu Mac OS şi vă poate ajuta să curăţaţi sistemul de componente suspicioase. Totuşi, puteţi încerca să ştergeţi infecţia şi manual. Folosiţi instrucţiunile de eliminare „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED”, oferite de echipa noastră de suport – le veţi găsi mai jos.

Cum să eliminaţi virusul de tip tech support scam „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” din iPhone/iPad:

1. Apăsaţi butonul Sleep/Wake din dispozitivul dumneavoastră, şi de asemenea butonul Home (ambele în acelaşi timp)! Ţineţi apăsate aceste butoane până când dispozitivul este închis.

2. Aşteptaţi puţin după care deschideţi dispozitivul. 

3. Ştergeţi informaţiile despre navigare din dispozitiv: mergeţi la Settings > Safari > Clear History > Clear Cookies and Data/Clear History and Website Data.

Pentru a afla cum să dezinstalaţi virusul din Mac OS, vedeţi instrucţiunile oferite mai jos.

Puteţi înlătura automat „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam cu ajutorul unuia dintre aceste programe: Reimage, Plumbytes Anti-MalwareWebroot SecureAnywhere AntiVirus, Malwarebytes Anti Malware Recomandăm aceste aplicaţii deoarece pot şterge cu uşurinţă potenţialele programe nedorite şi viruşi cu toate fişierele şi intrările lor în regiştri ce sunt asociate cu ele.

Putem fi afiliaţi cu orice produs ce noi recomandăm pe acest site. Întreaga descriere se află în Acordul de Utilizator. Prin descărcarea oricărui software anti program spion furnizat pentru înlăturarea Virusul de tip tech support scam "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED" sunteţi de acord cu politica de confidenţialitate şi acordul de utilizator al nostru.
faceţi acum!
Descărcare
Reimage (pentru eliminare) Fericirea
Garantată
Descărcare
Reimage (pentru eliminare) Fericirea
Garantată
Compatibil cu Microsoft Windows Compatibil cu OS X
Ce trebuie să fac dacă a eşuat
Dacă nu aţi reuşit să eliminaţi infecţia utilizând Reimage, Întrebaţi, contactaţi echipa noastră de suport şi oferiţi cât mai multe detalii posibile.
Reimage este recomandat pentru dezinstalarea lui Virusul de tip tech support scam "YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED". Acest scaner gratuit vă permite să verificaţi dacă PC-ul dumneavoastră este infectat sau nu. Dacă trebuie să înlăturaţi malware, trebuie să achiziţionaţi versiunea licenţiată a uneltei de eliminare malware Reimage.
Mai multe informaţii despre acest program pot fi găsite în recenzia Reimage.
Menţiunile presei asupra produsului Reimage

Manual de înlăturare a virusului „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam:

Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Înlăturaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din sistemul Mac OS X

Dezinstalaţi toate aplicaţiile suspicioase din Mac-ul dumneavoastră. Este posibil să fiţi nevoit să aruncaţi o privire asupra instrucţiunilor pentru a face totul în ordinea corectă. În primul rând, închideţi Safari şi redeschideţi-l apăsând tasta Shift.

  1. Dacă utilizaţi OS X, apăsaţi pe butonul Go din partea stângă sus a ecranului şi selectaţi Applications. Apăsaţi pe 'Go' şi selectaţi 'Applications'
  2. Aşteptaţi până când vedeţi un dosar cu Applications şi căutaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam sau orice alt program suspect din el. Acum, apăsaţi pe fiecare dintre aceste intrări şi selectaţi Move to Trash. Apăsaţi pe fiecare intrare maliţioasă şi selectaţi 'Move to Trash'
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Înlăturaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din Internet Explorer (IE)

  1. Înlăturaţi reclamele periculoase
    Deschideţi Internet Explorer, apăsaţi pe căsuţa Gear (meniul IE) din colţul din dreapta sus al browser-ului şi alegeţi Manage Add-ons. Apăsaţi pe căsuţa meniu şi selectaţi 'Manage add-ons'
  2. Vi se va deschide o fereastră cu Manage Add-ons. Aici, căutaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam şi alte plugin-uri suspecte. Dezactivaţi aceste intrări prin apăsarea lui Disable. Apăsaţi dreapta pe fiecare intrare maliţioasă şi selectaţi 'Disable'.
  3. Modificaţi pagina acasă dacă aceasta a fost modificată de către virus.
    Apăsaţi pe căsuţa gear (meniu) din colţul din dreapta sus al browser-ului şi selectaţi Internet Options. Rămâneţi în tab-ul General.
  4. Aici, înlăturaţi URL-ul maliţios şi de preferabil introduceţi un nume de domeniu. Apăsaţi pe Apply pentru a salva modificările. Ştergeţi URL-ul maliţios, introduceţi numele de domeniu dorit şi apăsaţi pe 'Apply' pentru a salva modificările
  5. Resetaţi Internet Explorer
    Apăsaţi din nou pe căsuţa gear (meniu), şi selectaţi Internet options. Mergeţi la tab-ul Advanced.
  6. Aici, selectaţi Reset.
  7. Când sunteţi în noua fereastră, verificaţi Delete personal settings şi selectaţi din nou „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam pentru a finaliza înlăturarea „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam. Mergeţi la tab-ul 'Advanced' şi apăsaţi pe butonul de 'Reset'. Acum selectaţi 'Delete personal settings' şi apăsaţi din nou pe butonul 'Reset'.
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Elimină virusul „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din Microsoft Edge

Resetează setările Microsoft Edge (Metoda 1):

  1. Lansează aplicaţia Microsoft Edge şi apăsă More (trei puncte în colţul din dreapta sus a ecranului
  2. Apasă pe Settings pentru a afişa mai multe opţiuni.
  3. După ce apare fereastra de setări, apasă pe butonul Choose what to clear de sub opţiunea Clear browsing data. Mergi la setări şi selectează 'Choose what to clear'
  4. Aici, selectează tot ce doreşti să elimini şi apasă pe Clear. Selectează butonul 'Clear'
  5. Acum, trebuie să apeşi dreapta pe butonul Start (Windows logo). Aici, selectează Task Manager. Deschide meniul de start şi selectează 'Task Manager'
  6. Atunci când eşti în fereastra Processes, caută Microsoft Edge
  7. Click dreapta pe ea şi alege opţiunea Go to details. Dacă nu vezi opţiunea Go to details, apasă pe More details şi repetă paşii anteriori. Click dreapta pe 'Microsoft Edge' şi selectează 'Go to details' Selectează 'More details' dacă opţiunea 'Go to details' nu apare
  8. Când apare fereastra Details, caută fiecare intrare cu numele Microsoft Edge. Click dreapta pe fiecare şi selectează End Task pentru a termina aceste intrări. Găseşte intrările Microsoft Edge şi selectează 'End Task'

Resetarea browserului Microsoft Edge (Metoda 2):

Dacă Metoda 1 nu a reuşit să te ajute, trebuie să alegi o metodă avansată de resetare pentru Edge.

  1. Notă: trebuie să îţi creezi copii de rezervă a datelor înainte de a utiliza această metodă.
  2. Găseşte acest dosar în calculatorul tău: C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe.
  3. Selectează fiecare intrare ce este salvată în el şi click dreapta cu mouse-ul. După, selectează opţiunea Delete. Mergi la dosarul Microsoft Edge din calculator, apasă dreapta pe fiecare intrare şi apasă 'Delete'
  4. Apasă butonul Start (Windows logo) şi scrie window power în linia Search my stuff.
  5. Apasă dreapta pe intrarea Windows PowerShell şi alege Run as administrator. Găseşte Windows PowerShell, apasă dreapta pe el şi selectează 'Run as administrator'
  6. Imediat după ce fereastra Administrator: Windows PowerShell apare, copie această linie de comandă după PS C:\WINDOWS\system32> şi apasă Enter:
    Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml -Verbose}
    Copie comanda cerută şi apasă 'Enter'

După ce aceşti paşi sunt terminaţi, „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam ar trebui să fie eliminaţi din browserul Microsoft Edge.

Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Înlăturaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din Mozilla Firefox (FF)

  1. Înlăturaţi extensiile periculoase
    Deschideţi Mozilla Firefox, apăsaţi pe căsuţa de meniu (colţul dreapta sus) şi selectaţi Add-ons Extensions. Apăsaţi pe căsuţa meniu şi selectaţi 'Add-ons'
  2. Aici, selectaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam şi alte plugin-uri chestionabile. Apăsaţi pe Remove pentru a şterge aceste intrări. Selectaţi 'Extensions' şi căutaţi intrările maliţioase. Apăsaţi pe 'Remove' pentru a le elimina pe toate.
  3. Resetaţi Mozilla Firefox
    Apăsaţi pe meniul Firefox din partea stângă sus şi apăsaţi pe semnul întrebării. Aici, alegeţi Troubleshooting Information. Apăsaţi pe căsuţa meniu şi apoi pe '?'. Selectaţi 'Troubleshooting Information'.
  4. Acum, veţi vedea un mesaj Reset Firefox to its default state cu butonul pentru Reset Firefox. Apăsaţi pe acest buton de mai multe ori şi finalizaţi înlăturarea „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam. Apăsaţi pe butonul de 'Reset Firefox' de două ori.
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Înlăturaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din Google Chrome

  1. Ştergeţi plug-urile maliţioase.
    Deschideţi Google Chrome, apăsaţi pe căsuţa de meniu (colţul dreapta sus) şi selectaţi Tools Extensions. Apăsaţi pe căsuţa meniu. Selectaţi 'Tools' şi 'Extensions'.
  2. Aici, selectaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam şi alte plugin-uri maliţioase şi selectaţi căsuţa de gunoi pentru a şterge aceste intrări. Căutaţi intrările maliţioase şi ştergeţi fiecare dintre ele apăsând pe căsuţa de Coş de gunoi.
  3. Apăsaţi pe căsuţa de meniu din nou şi alegeţi Settings Manage Search engines de sub secţiunea Search. Atunci când sunteţi în 'Settings', selectaţi 'Manage search engines...'.
  4. Când sunteţi în Search Engines..., înlăturaţi site-urile de căutare maliţioase. Ar trebui să lasaţi doar Google sau numele de domeniu preferat de dumneavoastră. Apăsaţi pe 'X' pentru a elimina URL-urile maliţioase
  5. Resetaţi Google Chrome
    Apăsaţi pe căsuţa de meniu din dreapta sus a Google Chrome şi selectaţi Settings.
  6. Daţi în jos până la capătul paginii şi apăsaţi pe Reset browser settings. Când sunteţi în 'Settings', daţi în jos până la butonul de 'Settings' după care apăsaţi pe el
  7. Apăsaţi pe Reset pentru a confirma această secţiune şi pentru a finaliza înlăturarea lui „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam. Apăsaţi pe butonul 'Reset' pentru a finaliza eliminarea
Mac OS XInternet ExplorerMicrosoft EdgeFirefoxGoogle ChromeSafari

Înlăturaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam din Safari

  1. Înlăturaţi extensiile periculoase
    Deschideţi browser-ul web Safari şi apăsaţi pe Safari din meniul din stânga sus al ecranului. Odată ce aţi făcut acest lucru, selectaţi Preferences. Apăsaţi pe 'Safari' şi selectaţi 'Preferences'
  2. Aici, selectaţi Extensions şi căutaţi „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam sau alte intrări suspecte. Apăsaţi pe butonul de Uninstall pentru a le elimina pe toate. Mergeţi la 'Extensions' şi dezinstalaţi reclamele maliţioase
  3. Resetaţi Safari
    Deschideţi browser-ul Safari şi apăsaţi pe secţiunea de meniu cu Safari din partea stângă sus a ecranului. Aici, selectaţi Reset Safari.... Apăsaţi pe 'Safari' şi selectaţi 'Reset Safari...'
  4. Acum, veţi vedea o fereastră de dialog detaliată oferind opţiuni de resetare. Toate acele opţiuni sunt în general verificate, însă puteţi specifica pe care doriţi să le resetaţi. Apăsaţi pe butonul Reset pentru a finaliza procesul de înlăturare a „YOUR APPLE COMPUTER HAS BEEN LOCKED” Tech Support Scam. Selectaţi toate opţiunile şi apăsaţi pe butonul 'Reset'

Despre autor

Alice Woods
Alice Woods

Dacă acest ghid gratuit de înlăturare v-a ajutat şi sunteţi satisfăcut de serviciile noastre, vă rugăm să luaţi în considerare a face o donaţie pentru a menţine acest serviciu în viaţă. Chiar şi o sumă mică va fi apreciată.

Contactați Alice Woods
Despre compania Esolutions

Ghiduri de înlăturare în alte limbi